Vilar igen..

Ja jäklar vad jag vilar, tränar han aldrig kanske ni tänker 😉  jämfört med tidigare år så hat jag fler vilodagar, men dagarna jag kör är mer intensiva och framförallt längre pass.. Sen är det så att dom två veckor som väntar mig kommer kräva mkt, och då vill man gärna gå in med ett litet överskott av energi. Framför allt mentalt så man inte är less innan man drar igång, utan hellre är lite övertaggad så dom första dagarna går lätt.
Börjar kännas så nu, man vill träna och ta i men får liksom hålla sig en dag till..

I morse satt jag som många andra och tittade på Vasaloppet, blev mer taggad då men inte på skidor utan att faktiskt cykla där i sommar. Vill försöka göra nått bra på det loppet 2018, som alla andra.. Men förhoppningsvis lite bättre än dom flesta av dom ☺️
Hela Vasaloppet hann jag dock inte se, måste jobba lite och sen är det aktiviteter med barnen resten av dagen. Ska väl ut på marknaden som är i stan, blir en bra dag det!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift