Sambike

Fixar och trixar för fullt just nu, Sambike butiken börjar nu bli klar. Men är nog köar för att jag ska våga släppa in folk, så har ni vägarna förbi hör av er så får ni en guidad tur och pratstund om cyklar träning mm ☺️
Varit mkt att stå i ett tag och hoppas väl att det blir ännu mer nu..
Man orkar ju helt klart mer än man tror, men märks ibland att jag legat på gränsen.. Minnet sviktar lite ibland och dom dagar det går mot en blir man väldigt trött. Men tror jag har kontroll över det, försöker lyssna på kroppen och ge mig tid till vila mellan varven. Sover dock lite för lite, så där måste jag bättra mig.
Nånstans mitt i detta ska jag träna också, och inte bara träna utan försöka se till att jag klarar av att cykla med dom bästa i Sverige.. Har ju dock den bästa Coach man kan tänka sig från Aktivitus som ser till att allt optimeras, det hjälper till hur mkt som helst att bara behöva utföra allt. Slippa planering och tankar på vad som är rätt och fel... Spar mkt energi. Så då blir träningen mer av min fristad, är där jag slappnar av och får energi. För på cykeln släpper jag all stress och tänker bara på träning, man är liksom i sin lilla bubbla.. ☺️ Ett pass kvar denna vecka i bubblan, sen har jag varit 11h där denna vecka. Nästa vecka kommer jag vara mer tid i bubblan än någonsin tidigare på en vecka... Kommer bli en utmaning att fixa det, men gillar utmaningar och vill man bli snabb måste man tänja gränserna. Har verkligen gjort det denna vinter, så borde kunna bli en bra sommar. Kommer då kunna ställa mig på startlinjen i Maj och säga att jag gjort allt som går för att hänga med, sen kanske det inte räcker ändå.. Men har inte missat eller avbrutit ett pass sen i oktober, så gör allt jag kan!! Och som sagt det enda som tar en framåt är hårt jobb, gnäll över att man inte orkar eller inte har tid hjälper inte 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack