Valt väg.. Tror jag..

Haha håller allt öppet för att vela mer, min beslutsångest är svår ibland.. Men tror jag bestämt mig nu!
Jag hade ju tänkt köra H30 i år och njuta lite mer av cyklingen, men vissa saker blev ju inte som jag tänkte.. Bland annat så har jag tränat bättre och mer än någonsin, och fått en bra utveckling på det. Så tankarna på att ge elit chansen ett år till har växt under vintern, att få dyngspö är ju fostrade. Så det kommer nog bli elit ett år till, fokuset blir ju långloppen då jag är kass på Xco. Kommer dock inte sätta press på mig själv med några resultat mål just nu, kommer bli väldigt tufft i elitfältet 2018... Många hårt satsande och några nygammla grymma cyklister tillkommer ju denna säsong, så blir att köra för fullt och hoppas på det bästa bara 😉

Fy va tufft detta kommer bli!!

Kommentarer

Starkt att satsa! Jag hade nog tagit den bekvämare vägen. Men snart nog kan du ju cruisa i H40 istället ;)
Samuel sa…
Ja kommer bli tufft men skoj och inspirerande också tror jag!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack