Firande

Igår fyllde mitt äldsta barn 11år, så firade Christoffer hela kvällen med hamburgare och tårta. Helt otroligt att jag varit pappa så länge nu, för det måste ju betyda att jag blivit 11år äldre också...
Även om så är fallet är jag väldigt tacksam över den tiden, och att jag får vara med och se honom växa upp!!

På torsdag är det dags för min minsting att fylla år, min lilla tjej blir 4år.. Ingen bebis längre ☺️

Så fullt schema denna vecka med födelsedagar mm, och nästa vecka är det julvecka. Det innebär en del fix för en barnfamilj, men tror det är under kontroll. Träning och jobb ska hinnas med också, men ligger bra till där också. Tränar mer än förra vintern denna tid, och tar steg i rätt riktning hela tiden. Han är inte dum den där Richard 👍😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack