Det goda livet

Just nu flyter dagarna på, är grymt mkt att göra med jobb, träning, sambike, familj mm. Men är bra saker och då går det lättare, visst känns det ibland som det är lite väl mkt. Fast det är bara nån dag då och då, oftast är det sporrande med allt.

När det är så här mkt är det grymt skönt att inte bry sig om sin egen träning, utan bara kolla schemat och sen utföra. Vet ju då också att det är genomtänkt och väldigt bra träning, så väldigt lyxigt med sånt upplägg jag har nu. Jag är väldigt övertygad om att jag i Maj kommer komma ut som en mkt bättre cyklist, hoppas verkligen också kunna köra lite lvg nästa år. Så har ni nått lag därute som behöver en vattenbärare får ni höra av er👍

Idag har jag kört 20or på trainer och sen ut med Christoffer på skoterspåren, han på fatbike och jag på Agonisten. Nu kaffe och skidåkning på tv, det är ett gott liv det!!

Kommentarer

Unknown sa…
Det är nog snarare en fråga vem som ska vara din vattenbärare:)
Närmare sanningen en tvärtom.
Med din kapacitet lär inte Lvg loppen här uppe i Norrland vara några problem, kommer gå utmärkt!

//Mange E Nilsson

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack