Motivation

Jag har just nu väldigt svårt med min motivation, orken räcker inte till och sen har jag inget mål än nästa säsong. Utan mål blir jag liksom helt utan vilja att ta i, så skulle ha hittat vad jag vill göra nästa år. Så det ska ordnas, men framförallt ska jag inte tvinga fram motivationen utan den ska få komma av sig själv. Till i år var det enkelt, skulle ju bara tillbaka..
Fixade det så nu är det något annat som ska försöka uppnås, ska jag köra xc, långlopp, lvg och vilken klass?  Vilka krav på prestation?

Jag har drömmar om hur 2018 ska se ut, för tror ju fortfarande att jag inte varit mitt bästa jag.. Så när allt runtomkring är löst ska jag spöa skiten ur mitt gammla jag under 2018.
Nu ska jag ut och leka CX cyklist.. ☺️

Kommentarer

Anonym sa…
Jag tycker du ska satsa på tempocykling, med dina watt så lär du bli oslagbar :)
Jag håller med, skit i det där skogskörningen, det har du gjort. Satsa på landsvägstempo. Det finns i princip inga andra utomstående problem såsom att man får punka, snubblar på en rot, nån som kör in i dig åsså vidare...det är DU mot effekten...och där har du så det verkar räcka en bra bit. Enkelt, simpelt och tröttsamt
Samuel sa…
Tempo lockar väldigt mkt, ser man till mina styrkor skulle det passa mig bäst.. Får se om jag får råd med en hoj till det under vintern ☺️

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack