Fullproppad helg

Slut på tävlingarna för i år, men denna vecka har ändå varit väldigt intensiv. Helgen blir inget undantag utan det fortsätter, idag fyller min stora tjej Lisa-Marie 8 år. Så ska fira henne en massa idag, sen ska jag försöka smita iväg ikväll och fixa det sista på tannberget inför imorgon. Blev jäkligt mkt jobb med detta, men är roligt jobb så då går det lättare.. Hoppas nu det kommer några människor och pratar lite cykel med mig, kanske dricker en kopp bjudkaffe också 😊

Fick igår hem två drömcyklar, en Agonist 01 One. Denna är dock inte min, kunderna får gå först.. Så den kommer göra nån annan lycklig, men den kommer gå titta på under demodagen imorgon. Sen kom det också en Teammachine SLR01 disc One, en värsting till lvg hoj som kommer rulla som democykel. Den är riktigt vacker och nya elektroniska Ultegra med skivbromsar ser grymt ut, sen vet jag från Italien hur skön den är att cykla på!!
Så ska se till att hinna ut på en lvgrunda eller två innan isen kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack