Bra tryck i benen men dåligt i däcken..

Var i Östersund och testade SM banan igår, den är rätt speciell för att vara en xc bana. Krävs en del jobb på den innan SM, men det kommer dom nog att lägga ner också 👍

Mitt lopp finns inte så mkt att säga om egentligen, hade rätt bra ben och farten finns där. Körde med Gunnar T och Per första varvet och kunde rätt enkelt hålla tempot, detta trotts att jag i första kurvan krängt ur en massa luft från bakhjulet. I slutet av första varvet blev det att stanna och pumpa, då hade jag 0,7bar kvar.. Kom i gång efter en stund, någon ropade i skogen 1min upp så tappade mkt tid.. Men tänkte att jag försöker gå ikapp ändå, så började gasa ordentligt igen. Men kände efter några min att luften var borta igen, så körde lite försiktigt ett tag. Stannade och pumpade en gång till och hoppades det skulle bli tätt, men upptäckte då att det var ventilen som läkte.. Höll inte alls tätt utan jag körde varv tre nästan utan luft bak, small rätt bra ibland. När jag för fjärde gången skulle pumpa upp gick ventilen av, då befann jag mig i depån där mina extra hjul fanns så bytte hjul då.. Men som ni förstår tar detta tid och jag hade sen länge tappat psyket, så körde bara i mål efter detta.
För er som är orolig över fälgen kan jag meddela att man kör med kvalité, inte en skråma på ceetecfälgen 👍

Efter detta in i bilen och köra hem, skönt att få lugna ner sig lite efter loppet...
Men nu vet jag vad jag ska träna på och att farten finns, så tar med några lärdomar och går vidare.

Idag började offseason, men kommer i veckan jobba rätt mkt på banan inför nästa söndag. Så kommer ha göra ändå ☺️

Kommentarer

REMY.CREDIT sa…

BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
(remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift