Glad Midsommar

Glad Midsommar på er idag, hoppas ni alla får en bra dag!!
Jag kommer lägga all tid på familjen idag, så ingen träning utan tar en skön vilodag. Brukar se till att göra det dom här högtiderna, träna kan jag göra andra dar. För idag är det familjefest 😀

Har tränat på rätt bra nu också en vecka, så en vilodag gör bara gott. Igår körde jag en ny variant på ett gammalt pass... Brukar köra en Tröskelstege på 27.30min där man ökar trycket för att maxa sista 30sek, körde igår två sånna med 5min vila mellan. Tvisten på det hela var att den andra snodde jag på... Så började med 30sek på 550w, sen 2min på 420w, 5min på 370w och 20min på 340w. Blev väldigt jobbigt och orkade inte riktigt hålla watten sista biten, men var också efter steniga stigar så skyller på det 😊

På lördag ska jag köra 2h i full fart, kommer bli ett saftkalas det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack