Första på tannberget..

Igår blev det första tuffa passet på Tannberget för i år, har en mängd banor där. Körde igår en av dom första jag fick ihop, den är riktigt brutal jobbig. Varvet tar 18-20min för mig ungefär, kan vara rätt blött vissa bitar. Igår körde jag 2 varv och sen fortsatte jag upp till tannbergsstugan och ner på baksidan, sen hem i full fart. Körde allt i racefart och blev nästan en timme efter stigarna på max, riktigt bra träning och grymt jobbigt. Lyckades tillochmed köra fel första varvet, gick så fort att jag passerade en 180 graders kurva och fortsatte en bit. Tappade nog ca 40sek.. Men slog ändå mitt rekord på 2varv med dryga 30sek, och var dessutom blött på myrarna än. Minns att när jag slog förra rekordet så frasade det på myrarna, så är rätt mkt snabbare nu 😀

Idag blir det dubbelpass, nu ska kroppen få lida lite...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack