Försöker ta in allt...

Sista året har det hänt väldigt mkt i mitt liv, började ju förra sommaren som en morfinknaprande troligtvis förre detta cyklist. Trodde jag skulle få nöja mig med att köra som motionär, men har lyckats vända på det och faktiskt vara starkare nu än innan. Att i år få vinna cykeltävlingar igen är en underbar känsla, det gör alla dom där timmarna av smärta och slit mödan värt.

Under tiden jag tränat upp mig igen har jag gjort något jag länge drömt om, startat en liten cykelbutik. Som blivit större än jag trodde det skulle bli, riktigt roligt är det!!

Har fått äran att vara med i ett cykelteam som satstsar på Norrland, Team Hi5_Oik Race. Känner mig väldigt privilegierad som får den chansen, och hoppas kunna göra dom nöjda.

På tävlingarna har människor jag inte känner kommit fram till mig och tackat för inspirationen, och önskat lycka till mm. Det får mig ju att inse att någon faktiskt läser här och på andra medier, vilket ju är roligt. Men framför allt så gör det mig otroligt glad, blir stolt och lite mallig vilket är en trevlig känsla 😀😀

Mkt annat har ju också hänt och mkt kommer hända närmaste framtiden också, så försöker ta in allt och njuta av det mellan allt. Framförallt ska jag se till att fortsätta ha skoj på hojen, mest i skogen men hoppas på att i framtiden få köra lite lvg också.

Idag ska jag ut och gasa för fullt i skogen, ska testa dom nya delarna på fourstroken. Ska köra minst en timme i racefart på dom tuffa stigarna där, så både kroppen och cykeln kommer få bekänna färg. Målet med dagens pass är att bli skittrött, svårare än så är det ibland inte 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack