TT igen..

Kör på med mina TT just nu, bra träning och jag behöver det. Igår körde jag mot mig själv och det blev jobbigt det också..
Först ca 15 min på väg, sen in på slingan i skogen i 6 varv a drygt 6min och sen hem på vägen igen. Drygt 60min i racefart blev det och riktigt bra träning för mun kropp, stigarna på slingan är steniga nått jävligt och dessutom leriga och isiga. Så bra balansträning och även tekniken får sig en omgång, men känns att jag har att jobba på fram emot Långalugnet..

Körde med racehjulen igår också, Speedking på bakhjulet i leran och snön...
Men funkar faktiskt över förväntan i dom förhållanderna, tar mig upp för backar som är leriga och tycker dom räcker bra i fästet för kurvor mm. Kanske beror det på att jag kör sakta...
Men på Kolmårdsbiken cyklade jag upp för ett par backar där killen framför mig fick släpp och var tvungen att springa, han körde heldämpad med Fasttrack tror jag... Så dom duger rätt bra för mig och rullar ju lätt som fan!! Enda oron är att punkaskyddet inte är på topp, men för tävlingar där man är redo att ta risken är dom perfekt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack