Se det positiva

Jag är i grunden en sån som ofta ser det dåliga, när det inte går som jag vill så surar jag ihop. Var tex i morse riktigt kass på det test jag körde, fanns inget att ge liksom. Sånt får mig på dåligt humör!! Men försöker vända det idag, och istället se på vart jag var i juni förra året.. Då hade jag gett upp att någonsin kunna cykla på denna nivå igen, så att jag den 28/5 kommer stå på startlinjen igen i Långalugnet och faktiskt kunna vara med rätt bra i alllafall. Ja det är jag ju i grund och botten väldigt glad för, är bara det att jag stirrar mig blind på hur det var innan skadan. Får lite tunnelseende ibland och behöver kliva ur bubblan och se vad jag gått genom, skönt att få känslan av att man gjort nått bra ibland.

Nu längtar man bara efter värme, less på frysa och vara blöt nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack