Ordentlig träning igen..

Mån-tor denna vecka har jag slappat med träning rätt ordentligt, har velat ge kroppen bra med vila. Nu mår ju min kropp sådär av det, blir piggare men väldigt seg i cykelmuskler mm. Lite konstigt det där men så är det ju, så nu var jag tvungen att skrämma igång den igen. Brukar inte vara på topp direkt efter vilan, utan behöver några dar innan jag kommer igång. Men förhoppningsvis ska jag då vara piggare och starkare av denna vila, för igår var det segt..
På morgonen var det dåligt med tid, men skulle bara köra 5*60/120 så det var inget problem att hinna. Målet var 600w... Fixade 4st sen var jag rökt, den 5e körde jag 30sek på. Inte riktigt vad jag hoppats på men ingen katastrof..
Efter jobbet blev det utecykling och tröskelintervaller i form av 20min på 340w, vila 5min och sen 10min på 355w. Vila 5min till innan jag körde 5st 60/120 intervaller i backe, sved bra i benen det!! Efter detta var det 50års kalas resten av kvällen 🎉

Idag ska jag köra tävlingslik träning i 75-90min, sen är det dop och annat trevligt.

Fick igår också hem 2cyklar till Sambike, 2st Fourstroke 01... En ska skickas till Gottne och en kommer bli kvar som demohoj, kommer bli grymt att bygga ihop dom!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift