Blött...

Blev dubbelpass igår, på morgonen 5st 60/120 intervaller på max. Orkade för första gången alla 5 på 600w, men jävlar vad det svider i benen!! Men behöver den här mjölksyraträningen, måste lära benen att det svider när man tar i. På eftermiddagen drog jag ut i skogen, var uppe på tannberget och där var det blött. Man cyklade motströms uppför backarna,  var bäckar istället för stigar. Körde 20 min i racefart sen rulla i en timme, benen var inte alls på g efter tortyren på morgonen..
Men ändå skönt att få köra ute i skogen 😊

Idag blir det ett Långlopps TT på min bana för det ändamålet, rekordet på ett varv är 72min. Det lär inte slås idag då det är så blött och tungcyklat, får nog vara glad om jag kommer under 90min. Så kommer bli grym träning.. Om nu magen inte börjar bråka, har nämligen 2 magsjuka barn här hemma... Men håller tummarna att jag klarar mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift