Äntligen

Igår körde jag drygt en timme i racefart, ca 40min på stig och 20min på vägar. Fortfarande är jag seg, ingen bra känsla i benen alls tycker jag. Har just nu också en period med mkt smärta i det skadade låret, strålar ut i hela lårmuskeln och gör rätt ont faktiskt. Som krydda på allt detta är ryggen riktigt kass, ont på flera ställen.. Håller nog på bli gammal ♿

Men gjorde passet och fick med en positiv känsla av stigkörningen, första passet där stigarna har acceptabel status. Leriga men ingen is iallafall när man håller sig på södersidor, så går få helt oj körning. Tyckte jag började hitta flytet också, kunde köra lite mjukare och därmed snabbare på stigarna. Så sakta men säkert går det framåt, innan jag är 40 kanske jag kan det här.

Idag blir det en repris fast lite längre hoppas jag, ska göra vissa ändringar i inställningarna mm för att se om det gör nån skillnad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift