Slutsurat

Nu skiter jag i att deppa över skitvädret, har ju fixat hela vintern så några veckor till av snö och is ska väl gå bra. Är bara att hålla sig i bubblan och göra det man ska, vad alla ni andra med goa förhållanden i skogen tränar får jag försöka strunta i.
Igår blev det 2.5h med ett block av 40/20 * 6 * 4, resten i lugnt tempo.
I morse var det tröskel i 27.30, där trycket höjs över tröskeln mot slutet. Lite lagomt jobbigt en onsdag morgon...  I eftermiddag innan middagen ska det köras spurttjuga och lite toleransträning, vrida ur trasan till kropp liksom.

Hunnit med att köra några pass med mina nya glasögon också, trivs helt plötsligt väldigt bra med att använda dom nöt jag cyklar. Är inget som stör mig alls och dom är grymt sköna, så nu kommer jag nog börja använda glasögon när jag cyklar. Mina gammla som jag hade var jobbiga men dessa är bara sköna!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack