Väggen..

På dagens pass mötte jag väggen, jäklar vad jag blev trött!! Gick kanon i 2h 48min sen slog nån mig i huvet med hammaren, fick gräva väldigt djupt sista 12min. Sen var det 10min till hem, dom vinglade jag fram och orkade knappt hålla i styret. Brukar nästan aldrig vägga på detta sätt, men var ett brutalt hårt pass och 6e dagen i rad med träning också. Så var väl därför det gick såhär, men ett bra pass som fyllde sitt syfte. Men sånna här pass ska man inte köra för ofta, dom ger nog bra effekt men kräver rätt mkt återhämtning också. Tur då att jag har vilodag imorgon, eller tur är det ju inte då jag planerat det... Till det viktiga då, vad blev det för snittwatt under 3h tempo??
Jo 4.45w/kg.. Så inte så jäkla konstigt man väggade 😉

Fick ligga ett tag på golvet hemma och samla ihop mig...

Kommentarer

Unknown sa…
Ryska Posten wants you! 5,1wkg i 2h är precis vad vi behöver. Med de siffrorna blir du kapten i laget lätt. Har du kört på olika wattmätare så du vet att det stämmer någorlunda?
Unknown sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Samuel sa…
Kört med Stages på utepassen och monark inne, så vet att det stämmer rätt bra 😊
Bara höra av er!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift