Bra lägsta nivå..

Tränade igår och även idag, är snorig och hostig men det sitter inte i bröstet liksom utan bara ytligt. Så därför har jag valt att träna på, blir det värre så vilar jag annars kör jag efter plan och imorgon är ju vilodag.. Har tagit det lite lugnare, liksom inte jagat rekorden som jag annars brukar göra den här andra veckan i blocken. Men nivån har ändå varit bra... Körde bla en 40/20pass igår, 4block på 6min blev det pch hade 71 i snittkadens på 40sek delarna detta med 7kg i korgen.... Skön känsla att göra det med kontroll, jobbigt visst men aldrig över gränsen. Känns som en ok nivå med tät näsa, hoppas jag nästa vecka är helt ok igen. Då ska jag jaga lite rekord igen, och utmana gränsen lite igen. Idag var jag trött på andra passet, då blev det lite improvisation. Satte på lidaloop filmen med Emil Lindgren. Skulle köra 30min kring tröskeln, så jagade honom på stigarna och låg på rulle och vilade på grusvägarna. Blev ett bra pass tillslut och avslutade dessutom med några ettor på 500w.

Fick även hem en fin cykel till Sambike idag, en Speedfox 01. Är en gör det allt hoj som fått grym respons i alla tester, och jag lovar att den ser grym ut också. Skulle vara en riktigt rolig cykel att äga, tyvärr är den ju inte min dock.. 😢

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack