Bra dag.

Igår var en typiskt fin dag, lördag och fisketävling med barnen på isen. Sen köpte vi fika och körde förbi svärfar en stund, bullar är ju såå gott.
Efter en hel dag ute på vift var det gott med middag sen, lite vila på det och sen var man redo för träning.
Var ute i ca 70 min och körde lite olika intervaller i mörkret, riktigt bra pass och siffrorna var också bra. Har nått ett av mina mål att kunna ligga på 5w/kg och vara rätt bekväm, och därifrån kunna göra fartökningar. Detta funkar i 60min ungefär sen börjar det bli jobbigt, men det är ju inte så konstigt kanske.. Igår var första halvan av passet en 27min 30sek lång intervall, satte personbästa på den faktiskt. Första 20min på 5.1w/kg sen 5min på på 5.5w/kg, sen 2min på 6w/kg och sist en spurt på 7.8w/kg i 30sek. Efter detta rullade jag lätt i 10min innan andra halvan av passet tog vidare, den innehöll också en bunt med intervaller. Men lite hemligheter ska man väl få ha...

Idag blir det lite uteliv med familjen, pulka bob och korvgrillning mm. Sen ska ett söndagspass också genomföras, dvs lugn och fin cykling för att ladda upp inför en ny vecka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift