Snickrat..

Fick hem nya skor i veckan, och dom var riktigt fina. Konstigt vore det annars med den prislappen...  Men finns få saker som är perfekta direkt från fabrik, utan det mesta går göra ännu bättre. Iallafall utifrån vad jag vill ha och mina krav, så har nu snickrat på skorna och kapade bort 50g på paret vilket är ca 10% av totalvikten.
Detta är väl nörderi på hög nivå, men om jag tränar och sliter så hårt jag bara orkar varför ska jag då inte också se till att utrustningen är optimerad?? Utan jag vill veta när jag står på startlinjen att jag gjort allt som går för att vara snabb, detta gäller ju både kroppen och materialet. Om jag då sen får stryk av nån annan så är det bara att bita i det sura äpplet och se sig besegrad, men nöjd kommer jag inte vara!!

Idag vilar jag dock mina ben, så försöker göra så lite som möjligt 😊

Kör en liten frågestund också, så är det ngt ni undrar över eller vill jag ska skriva om. Ja då skriver ni en fråga i kommentarerna..

Kommentarer

Jakob sa…
Kör du ännu likadant med kosten att inte direkt äta efter kvällens pass för att vara tömd till morgondagens?
Samuel sa…
Hej Jakob
Kör en annan variant just nu.. Tränar på morgonen utan frukost, sen fasta till efter jobbet och då ett pass till på tomma depåer.. Sen en god middag :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack