Hemliga bra nyheter...

Fick igår ett väldigt roligt besked, men än så länge är det inte officiellt. Så får vänta ett tag med att tala om vad det är, men ni ska få veta så snart jag får berätta..
Men detta besked gjorde att min motivation blev ännu högre, och kanske gör det också att jag kommer köra lite fler race än min första tanke var detta år.
Att nu också januari är över gör ju saken ännu bättre, gillar verkligen inte den månaden. Nu är det ju liksom bara februari kvar innan det faktiskt börjar bli uthärdligt här uppe...

Januari blev annars en väldigt bra träningsmånad, fler timmar än någonsin tidigare och bra kvalité. Fortsatte att ta kliv framåt och kom nästan ikapp mig själv från ifjol, så nu kör jag februari på samma sätt hoppas jag. Idag blir det iallafall dubbelpass, morgonens pass är ju redan avklarat så bara ett kvar nu.

Fan va positiva inlägg jag börjat på skriva, måste jobba på min bitterhet lite så det inte är solsken och medvind varje dag 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack