500W

Idag var det 1h lugnt trampande på monarken på schemat, under den timmen skulle jag ta i lite genom att testa hur länge jag kan hålla 500w. Det är ungefär 7.3w/kg för mig, så rätt mkt att veva runt... Har inte heller jobbat så mkt med kapaciteten där uppe än i vinter, så inga höga förhoppningar från min sida. Men efter 30min drog jag igång, 1min är ju rätt lugnt, men efter 90sek börjar det ta emot. fick ställa mig upp efter 2min för att hålla fart, stod i 15 sek sen satte jag mig igen. Höll ut i 2min 56sek, det är jag nöjd med nu. Så bara att träna vidare och drömma om att nå 4min i sommar, men då behövs nog pistolhot!! I morgon blir det ett stegtest för att kolla syreupptag, hoppas jag höjt mig där också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack