Sista dagen

Söndag och ett mkt lugnt sladdpass på Cx hojen ute idag, passar på att ta det piano så här sista dagen på viloveckan. Benen och skallen börjar vara redo att ta i nu igen, och det kommer behövas! För nu kommer 5v med full gas, blir nu några månader som är rätt viktiga för säsongen 2017. Så är viktigt nu att behålla fokuset, men det ska inte vara nått problem. Jag gillar ju det här och vill det nått enormt, så är taggad nått grymt. Några av målen den närmaste framtiden är att under februari se till att fixa 2h ute med 5w/kg, förhoppnigsvis andra halvan av feb sker det. För till sommaren ska jag klara 3h hoppas jag på, då borde jag bli jobbig att göra med... Sen ska jag upp över 10st på mina 60/120 @ 560w, skadan verkar ha tagit mkt på den kapaciteten. Men innan sommaren ska jag klara 14st igen... Kompiskampen ska köras, där ska jag upp på 360 monark Watt på en tjuga hoppas jag. Sen är det väl bara att hoppas kroppen svarar lika bra som under december, för det var en bra månad! Så nu är det in i min träningsbubbla igen, kommer ut nån vecka i februari igen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack