Där satt den!

I morse var det intervaller på schemat, precis som vanligt alltså..
Skulle köra 4 block med 40/20*6, målet med dessa har varit att kunna köra alla fyra block över 500w. Får höja det nu, för satte det så här sista dagen i januari. Tanken var ju att fixa det i Maj, men gör ju inget att jag redan är där. För då är det ju bara att höja ribban igen, så nu är det 520w i Maj som gäller.

Känns häftigt att motivationen nog är bättre än någonsin, detta trotts att man fyller 38 iår... Så är bara att köra på och aldrig nöja sig, då fortsätter man att utvecklas!

Kommentarer

Snyggt, men förklara intervallen så jag förstår
Samuel sa…
40sek på över 500w, sen 20sek aktiv vila. Upprepa 6 gånger sen är ett block över, vila 4min mellan blocken. Så allt är över på 40min!
Imponerande tryck i benen. Roligt också när motivationen bara stegrar och det går bättre och bättre.
Samuel sa…
Ja skoj att man är motiverad trotts att det inte riktigt gått spikrakt sista året...
Kan säga att jag är otroligt imponerad av ditt grundtryck och uthållighet Tomas, där har jag nått att jobba på :-)
K-J sa…
Imponerande. Inspirerande. Knäckande.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack