Kompiskampen och flaschback..

I morse tyckte jag det var läge för en kompiskamp tjuga, första gången var ju långt ifrån bra.. Men har sista månaden jobbat mkt på trökeleffekt, så hoppades det skulle gå bättre nu. Har kört tjugor ute så visste ungefär vart jag skulle lägga mig, men Stagesveven är snällare än Monarken så la mig en bit under..
Som vanligt värmde jag upp för dåligt, men tiden fanns inte. Så första 2min var riktigt tunga mrn sen släppte det lite, och efter 10min började det bli jobbigt på riktigt. Men höll ihop det helt ok, tappade väl lite mellan min 15-17 men kunde sen öka lite igen. Landade på 338w vilket är en klar förbättring, det lönar sig visst att träna ;-) Så nu är nästa mål Över 5w/kg igen, det ska nås i Januari och sen 5.5w/kg i Maj. I Augusti ska jag kunna köra en 20min på 5.8w/kg, och då ska det gå undan i skogen :-D

Tränade i Obbola Ik kläderna idag, har fortfarande problem att titta ner på benet när jag har dom byxorna på.. Får väldiga flaschbacks från olyckan, låg ju då och tittade på ett krokigt ben i dom färgerna. Så nu när jag tittar ner ser jag nästan också ett krokigt ben, sitter jävligt djupt i mig det där... Men det ska nog gå över så småningom

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack