Igång

Har nu kommit igång med min lilla shop, Sambike är namnet än så länge. Har en flik här uppe där produkter finns, priser kommer men är bara att höra av sig (sambra79@gmail.com) så ger jag pris. För er som bor i närheten är det bara att komma förbi, jag har öppet när ni har tid. Boka in en tid via mail, telefon eller Facebook. Jag har gott kaffe och sen pratar vi om produkterna, vill ge personlig service. Så vill gärna gå igenom hur man på bästa sätt använder dom, finns ju många tips om hur man får ut det mesta av dom, tex i vilka lägen man använder vilken energi mm.. Gå även in och gilla Sambike på Facebook, där kommer det mer info framöver. 

Idag är det svinkallt och jag har planerat träning ute, får se hur det blir... Men efter en vecka inne i garaget vill jag gärna ut, så hoppas det går. Blir det ett par grader varmare så det ligger kring 17-18 drar jag ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack