Failfyror

I morse gav jag mig på att köra 4or på Monarken för första gången sen olyckan, detta är mitt hatpass!! Men man måste ju även göra sånt man ogillar ibland, så bara att bita ihop.
Började optimistiskt och den första höll jag 6w/kg, sen blev det fritt fall och på dom andra höll jag kring 5.6w/kg. Så ett riktigt fail blev det, för är ju där jag vill köra mina tjugor ungefär... Jaja bara att fortsätta jobba så kommer väl framstegen, fyrorna vill jag kunna köra på ca 6.2w/kg innan sommaren. Så den här morgonen lägger jag till handlingarna och går vidare...

Kommentarer

Anonym sa…
Om du inte lyckas bli A-proffs med den effekten måste dina tekniska skills på hojjen vara i klass med mig ju! :-) Kör hårt!
Samuel sa…
Haha ja kommer jag upp i dom nivåer jag vill ska 2017 bli ett bra år har jag bestämt, sen ska även tekniken bli bättre. Är liksom ngt man alltid måste träna på :-) Kommer aldrig bli proffs, men cykla snabbare än tidigare ska jag göra..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack