Slåss mot tiden..

Går en liten kamp mot klockan just nu, har ju skaffat cross och vill köra nån tävling i Cupen. Men kommer kroppen hinna bli klar??  Att köra cx tar rätt hårt på en skadad kropp, och jag vill inte köra om jag måste kompromissa med smärtan..

Kan just nu träna på som jag vill och köra rätt hårt på många pass, men är en jäkla skillnad på race och träning. För i tävlingsmode tänker jag mig inte för när jag hoppar av cykeln och sätter i benet i full fart, är ju inget som kommer gå sönder där men det kommer kännas...
Ska nog göra ett litet test i morgon tror jag med crossen, träna lite avhopp, påhopp och löpning med cykeln. För två veckor sen när jag provade lite bara kunde jag knappt gå dagen efter, så hoppas det känns bättre i helgen.

Annars är det mkt annat nu också, min Lisa-Marie fyller 7 år idag. Så ikväll kalas med släkten och imorgon med kompisarna :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack