Mördarvecka

Tänkte nästa vecka köra riktigt hårt, detta av två anledningar. Första är att jag vill ha bra träning.. Andra är att jag vill testa och se hur kroppen orkar och reagerar på lite högre belastning än jag haft på länge..
Planen ser ut så här:

Må.
FF. 45/15 intervaller i 30min, över 400w på 45sek delarna.
Innan middagen. 60 min i så hårt tempo jag orkar helt tom..

Ti.
3-4h med ca 40-60 min i hårt tempo..

On.
FF. 4*4 min intervaller i backe el på Monarken.
Innan middagen. 60/30 tröskelintervaller i 30min

To. KM ute i Obbola på kvällen

Fr. 60/120@560w efter det 2-3h distans

Lö. VILA

Sö. Långlopps tt i 80-90 min, ta i som på tävlingarna... Sen rulla nån timme till.

Detta är alltså planen, sen kan den ju ändras efter hur jag mår och hur resten av livet funkar. Är ju mkt som ska klaffa för att en sån här vecka ska gå genomföra...

Kommentarer

Anonym sa…
Fy fan vilken vecka och vilka wattsiffror du presterar. Presterar typ hälften och vet inte vart jag ska ta vägen när syran börjar komma på monarkpassen
Anonym sa…
På 15s vilar du helt? Kör hårt!
Samuel sa…
Ja vilar helt på 15sek.
Ja blir en tuff vecka, får hoppas benet klarar det bra. Kämpa på!men hur mkt watt man än drar så är mjölksyraan lika jävlig det går bara fortare ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift