Torka..

Lite segt här på bloggen just nu... Har lite idétorka just nu och sen är det rätt mkt annat som fixas med nu. Jobbar för fullt för att få några stora pusselbitar på plats inför 2017, funderar över vilka lopp som ska köras och hur mkt tid och energi som ska läggas på träning mm.
Sen är inte motivationen på topp heller för tillfället, lite för mkt som inte är på plats för att jag ska vara 100% taggad att köra allt träning. Men det kommer :-)

Tänkte även höra med er som läser vad ni vill att jag skriver om?? Watt och träningspass mm kommer det fortsätta vara, men något annat ni vill veta om mig, min träning eller nått helt annat ni undrar över... Alltid bra med lite input och idéer :-)

Kommentarer

MC Doktorn sa…
Hej!
Måste säga att du har en imponerande rehab, du verkar vara väldigt stark på alla plan.

Hur kommer du lägga upp din träning nu med tanke på att du i praktiken missat hela denna säsong?
Har du mera fokus på styrka, koordination varvat med cykelträning?
Styr du din egen träning eller har du någon PT som ger dig råd?

Hur lägger du upp träningen inför en säsong med tävlingar?

Med vänlig hälsning,
Ortopeden
Anonym sa…
Framtidsplaner med cykelfik i garaget, teknikträning, mekanikertips, prylar......osv.
Samuel sa…
Tack för lite tips, ska ta upp det framöver :-) Cykelfiket hoppas jag ska bli mer än ett cykelfik under vintern...
Samuel sa…
Tack för lite tips, ska ta upp det framöver :-) Cykelfiket hoppas jag ska bli mer än ett cykelfik under vintern...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift