Statuskoll

Igår körde jag mitt referenspass, där jag kollar hur jag ligger till i jobb kring tröskel. Jag befinner mig i samma status som jag hade hösten 2014 just nu, så borde finnas hopp. Men känns även sådär skoj att man hoppat 2 år bak i utvecklingen, förhoppningsvis tar det inte 2 år att komma tillbaka bara utan att vintern räcker..
Jagade under passet mig själv i dubbel bemärkelse, dels mina resultat men såg även filmen från långa lugnet. Är ju med första 20 min innan jag bryter benet, är lite terapi att se filmen faktiskt. Som tur är ligger jag bakom wetterhall när jag skrotar, vill faktiskt inte se det tror jag..

Testade även att jogga igår, tog mig 1.5km på 11 min... Var nog ingen vacker syn heller, haltade mig fram.. Men försöker tänka på hållningen och att hålla mot med benet, allt för att stärka upp dom svaga delarna.. Tänker som så att där det gör ont är jag svag, och då måste jag träna det som gör ont.. För annars förblir ju den delen av låret svagt, och kommet inte läka bra. Har inte ondare idag av löpturen så var nog rätt tänkt, får utöka längd och fart eftersom..

Kommentarer

Stefan sa…
Hur kör Du dina referenspass och hur mycket fixade Du nu?
Kör hårt! Du är en kämpe! :-)
Samuel sa…
Jag har bara några pass som jag kört länge, så jag har resultat från långt tillbaka i tiden att jämföra med. Sen testar dom lite olika färdigheter.. Det jag körde igår är ett tröskelpass, där jag kör 60/30 intervaller på 360/250w. Håller på tills jag inte orkar längre, fixade igår 22min.. Våren 2016 orkade jag dryga 70 min... Så bara att jobba på :-)
Tack så mkt!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack