Snart så..

Det börjar på falla på plats allt inför vintern och 2017 nu, mkt jobb har det varit och mkt kommer det bli..
Men om dom sista bitarna nu går i lås så kommer det vara värt det, med lite flyt kommer jag leva drömmen. Men vågar inte riktigt tro på det än, fast snart vet jag.
Hur tävlandet mm kommer se ut nästa år börjar till 90% vara klart, kommer nog följa mitt hjärta även där. Detta betyder att jag kommer köra så mkt jag hinner uppe i Norrland, förhoppningsvis både Mtb och lite lvg. Sen åka neröver endast för SM och nån utvald tävling, har tänkt se till att ha skoj nästa år. Självklart vill jag prestera bra, men samtidigt ha riktigt skoj och träffa en massa cykeltokigt folk!! Ordna en mindre Xco tävling här i Lycksele står också i planen!

Fått ut en kaffemaskin i garaget också... Varför då kan man fråga sig, ska jag börja ta kaffepaus i monarktrampandet kanske? Ska i alllafall rensa ur garaget riktigt ordentligt, och göra det till ett riktigt cykelgarage. En verkstadsdel ska fixas, så man kan fixa med hojarna där och hjälpa vänner i nöd. Även en testhörna där man får kolla sin fysiska status om man vill.. Ojdå nu kanske jag avslöjar lite för mkt ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift