Ovisst..

Sitter och försöker formulera mål för vintern och 2017, men det är ovanligt svårt faktiskt.. Brukar ha rätt klart för mig vad jag vill uppnå, men nu känns det rätt ovisst. Brukar alltid vilja bli bättre än året innan, men kommer inte ha det målet till nästa år. Utan wattmålen jag har är att komma i närheten av det jag klarade i våras, inte lika roligt som att bli bättre men mer realistiskt. Kommer ha ett jäkla jobb med att ta mig dit, om det ens går..

Så det är det första och största målet med vintern, att nå samma fysiska status som detta år.

Andra målet är att så fort kroppen tillåter öka träningsmängden med ca 10%

Tredje målet är att ha minst 3-4pass/vecka ute under vintern, så därför vore en fatbike bra att ha...

Resultatmål är lite svåra att sätta just nu, vet ju inte riktigt vad jag ska köra liksom.. Men så fort jag vet det ska även dom målen upp :-) Men vill iallafall visa för mig själv att jag kan vara med där uppe igen!! Visst inser jag att det blir svårare för varje år som går, men nog ska jag kunna vara med topp 20 iallafall. Har väl en del hjärnspöken som måste bort också, så kommer ha att göra till nästa år.

Men vad ska man satsa på, långlopp, Xco, etapplopp, långa långlopp, elit, H30...  Mkt som ska bestämmas framöver, men innan september är över ska allt vara klart och jag vara igång med det hårda jobbet!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift