Nytt!

Mkt nytt nu... Har under hösten känt att jag behöver en nytändning, har ju som ni vet inte varit en rolig sommar detta för mig. Så för att orka satsa vidare och verkligen försöka komma tillbaka gör jag nu en del förändringar, dels byter jag material. Absolut inte för att Cannondale är dåliga, tvärtom gör dom kanoncyklar! Men jag måste hitta ny motivation, och det känner jag att jag får nu. Ska köra på cyklar från BMC, och kommer även ingå i Team 30k.

Crossen jag kör i höst blir en Crossmachine cx01, som Mtb kommer jag gasa på en teamelite xtr Di2. För svenska långlopp är den nog perfekt, sen kommer jag lägga min touch på den. Hinner köra in den i höst och trimma upp den, så bli bra detta tror jag. Vill än en gång tacka Cannondale och Kapraali Fritid för den hjälp jag fått!

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis, vad roligt. Får man nyfiket fråga vad den deal med BMC innebär? Har du bestämt dig för långlopp och cross nu och ingen lvg?
Samuel sa…
Tack så mkt, kommer köra lite cross i höst bara för att få bra träning och lite alternativ sådan. Sen kommer all fokus ligga på Mtb och långloppen, men ska nog klämma in ett par Xco tävlingar också.
Kommer nog skaffa en lvgcykel också, men bara för träning så man kan hänga med nått lvggäng ut ibland.
Har en deal med Bmc och 30k som hjälper mig med cyklarna, på min nivå får man inga cyklar utan det handlar om rabatt. Sen ska väl jag då försöka vara ett gott föredöme, och cykla fort som fan ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack