Kör på och tack.

Träningen flyter på just nu, har inte den där supermotivationen men ändå blir det liksom gjort. Inne i tredje tuffa veckan, körde 10pass första veckan och förra blev det 9 st. Denna vecka är tanken att få in 9 till, så det går lite på rutin just nu... Men vill komma ut lite mer i skogen, men just nu får nytta komma före nöje. Ska bygga upp mitt ben så snabbt det bara går till statusen det hade innan olyckan, då är Monarken jävligt effektiv! Sen när jag är där jag vill ska jag njuta lite av cyklingen innan jag igen drar igång självplågandet för att bli bättre.

Vill passa på att tacka mina samarbetspartners som jag haft under detta år, ni gör att det är möjligt för mig att hålla på! 2016 har varit ett riktigt tufft år för mig och har inte alls gått som jag tänkt, men hoppas ni hänger med ett år till så får 2017 bli bättre!!
Så ett stort tack till: Kapraali Fritid, Cannondale, Gripgrab, Winforce, Duells, Experimetal Prototyp och min fantastiska klubb Obbola Ik

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack