Trötter

Först bara oj vilket OS lopp igår av Jenny Rissveds, grymt starkt kört!! Sen är det lite roligt att media pratar om genombrott.. Hon har ju bara redan vunnit  VM, Världscup tävlingar mm, sen pratar dom hellre om Brasiliens fotbollsmatch efter hennes guldlopp. Jaja kanske dom nu börjar intressera sig lite mer :-)

För min del var igår en sån där tröttdag, ingen som helst energi i kroppen. Tar på jäkligt hårt att försöka bli stark igen tydligen, så träning för min del blev det inget av. Insåg liksom att det bara skulle vara kontraproduktivt, så tog istället med mig Christoffer ut på en sväng i skogen. Han börjar hitta lite flyt på stigarna nu, nästa steg är att testa med skor och spd pedaler. Men det får nog vänta till nästa år, fast ska han då fortsätta cykla i skogen kommer han behöva en ny cykel. Så får leta efter en liten 26"-27.5" hoj, borde finnas nått att få tag i.
Idag hoppas jag ha mer energi i kroppen, så jag orkar ta mig ut på ett pass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift