Gnällgubbe

Igår var jag en gnällgubbe, jag har några sånna dagar då och då. Försöker inte heller bara skriva om bra dagar utan även dom sämre, för sånna har jag också. Jag inser ju att jag inte kan räknas som ung och lovande, och att jag inte har några jättemeriter att komma med. Så har ju ett rätt begränsat marknadsvärde, är väl bara det att man ibland hoppas att ens slit och engagemang skulle uppskattas. Får väl skylla på att jag just nu blir lätt frustrerad och att det känns som man jobbar i motvind, rätt jobbigt att försöka komma tillbaka faktiskt..

Jaja nog gnällt nu.. Ser ut att lösa sig med cykel till Ragunda och efter den tävlingen känns det som jag får arbetsro, men vill verkligen köra där och bevisa för mig själv att jag klarar det. Sen ska jag ge mig tid träna i lugn och ro för att bli stark igen :-)
Idag ska jag jobba upp min väldigt låga tröskel lite, så nu ut i garaget!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack