Svacka

Inne i en svacka både mentalt och fysiskt just nu, mkt att göra och sjukdomar överallt. Kroppen går på högvarv och försöker försvara sig, är inte sjuk men definitivt finns ngt i kroppen.
Igår tänkte jag köra ett tröskelpass, men efter 2 min på 360w var jag stum.. Tog då beslutet att skita i det, avbröt första passet för denna vinter. Trampade ur benen och lät som snurra runt i 40 min, var inga muntra miner under skägget...

Idag hade jag en inre kamp med mig själv, skulle jag vila eller försöka träna.. Tillslut kom jag fram till att prova ett pass, tänkte tre åttor. Betydligt piggare ben idag, första landade på 393w, andra på 385 och sista på 375w. Blev trött på slutet!! Första körde jag med jämn belastning, andra som 60/30 och sista som 30/15. Kör då över/under tröskel, och snittet är över hela åttan..
Ikväll vill jag ut och cykla, men just nu blåser det ordentligt och snön vräker ner... Så kan bli ännu ett garagepass...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack